translate

Followers

Wednesday, November 7, 2018

Kreadoe



Een poosje terug ben ik met Megan naar de Kreadoe geweest. Beetje dubbel, want normaal ga ik altijd met mijn moeder, maar leek ons verstandiger de niesende, rochelende en snotterende menigte te vermijden met de chemo. Daarbij heeft ze ook nul energie en heel veel pijn. De chemo hakt er flink in, wat een troep.
Maar natuurlijk vond ik het ook heel gezellig met mijn meisje. Dan kijk je alleen naar andere dingetjes. Ook goed :o)

Bijv een workshop koekjes decoreren bij Cup of Cookie:



Leuke enthousiaste dames, die heel veel info hebben gegeven. Was ook erg leuk om te doen en al is het vluchtig op zo'n beurs, toch al veel van geleerd.


Het koekje van het hertje was in het bijzonder wel erg leuk en vernuftig bedacht.
Het hertje (of ander plaatje) mocht je erop doen met een stencil. En onderaan plakte je wat smarties. Na uitharden kon je dan thuis de smarties als pallet gebruiken en met een vochtig kwastje eroverheen strijken, en dan je koekje ermee inkleuren!
Nouououou!!! Hoe leuk?!! Wie verzint zoiets?!!!
 Dit was het resultaat na het kleuren:



Verder nog wat kleine spulletjes gekocht als een nieuw 3d schaartje, Megan een pakketje om een lama te maken (heel grappig) en wat stofjes om nieuwe bowl kozies te naaien. 

3 comments:

  1. Ontzettend leuk!!
    Wat een geweldig idee!!
    Alleen zie ik geen foto van het resultaat 😢......
    Zal inderdaad een dubbel gevoel geweest zijn, maar goed is het wel dat jullie deze keuze hebben gemaakt.
    Chemo is zeker zooi, pff, daar kan een mens toch zó ziek van worden. Ik snap nooit dat dat er is om je beter te maken.
    Hopelijk slaat het aan bij mams?!!
    Jullie dagje uit, (met dochter) zie er wel heel gezellig uit.
    Fijn toch, dat je dan ook kan genieten.
    Goed weekend en tot blogs maar weer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik hoop dat ik de foto gefixt heb? Want ik kan m wel gewoon zien. Hopelijk jullie nu ook ;o)

      Delete
  2. Wat een leuk inkleurkoekje-idee!ik kan het ingekleurde korkje gelukkig wel bewonderen en het ziet er super uit👍🏼.
    Reuze naar dat je niet met je moeder heen kon, maar hopelijk is ze volgend jaar wel weer van de partij. Tegelijkertijd is het natuurlijk heel leuk om met je dochter te doen en zo blijft het toch een moeder-dochterdagje😉

    ReplyDelete