Joh......jij doet echt met een heel gaaf patroontje erin! Mooi hoor. Ik ben ook bezig, met 2 dekens nog wel, maar het schiet niet echt op. Misschien dat ik komende zomer verder ga, alhoewel, das dan natuurlijk weer veel te warm, hi hi.
Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
Joh......jij doet echt met een heel gaaf patroontje erin!
ReplyDeleteMooi hoor.
Ik ben ook bezig, met 2 dekens nog wel, maar het schiet niet echt op.
Misschien dat ik komende zomer verder ga, alhoewel, das dan natuurlijk weer veel te warm, hi hi.
Leuk hoor, die van jou, mooie, rustige kleur ook.