translate

Followers

Saturday, March 26, 2016

3d pen

Megan kreeg voor haar verjaardag van ons een 3d pen. 
LEUK!!!

Het is niet heel moeilijk en met wat plaatjes kun je er al snel iets heel leuks mee maken.

Dit was na een half uurtje proberen, dus ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. Dat heeft ze echt mooi gedaan.



Leuk he?! 

Natuurlijk wilde ik ook even spelen, hahaha!


Het is heel hard en stevig plastic, dus je kunt het ook buiten ophangen/neerzetten. Leuk!

1 comment:

  1. Een 3D pen?????
    Wat is dat nou weer?
    Nog nooit van gehoord, maar als ik zo eens naar jullie creaties kijk snap ik al wel een beetje hoe het werkt hoor.
    Lijkt mij heel erg leuk, zeker om mooie, kleurrijke tuindecoraties te maken.
    Enne.....jullie hebben talent en alweer een verslaving erbij vrees ik, hi hi.

    ReplyDelete