Ik heb m een oosterse 'feel' gegeven met mooi papier van volgens mij Graphic 45, maar dat weet ik niet zeker meer.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Leuke opdracht en wat heb je hem mooi verwerkt eg.
ReplyDeleteIk zie alleen de pen niet........of ligt dat nou aan mij?