Whoohoo!
Ze zijn echt heel erg lief. Natuurlijk meteen een superdeluxe trendy hok erbij. Ik ging gister een boek lezen in de tuin, maar geen blz verder gekomen, je kunt er uren naar kijken ;o)
Dit zijn:
Gertruide (Matthew's kipje, we lagen in een deuk om die naam! Hoe komt ie erop?)
Tokkie (Megan's kipje)
en de kleinste, Guineveve
(ons kipje, natuurlijk moest ik Matthew's naam even overtreffen, hèhè)
Ze zijn nog zo klein, dat ik een mandje met stro neer heb gezet waar ze lekker warm in kunnen zitten als ze willen. En idd gister tegen 5-en zaten ze er ineens met zijn drietjes in. Aaaahhhh.
Meg is er niet weg te slaan
Matt kon niet voor de foto lachen, maar toen ik zei dat hij niet ernaar moest kijken alsof het een sateetje was lag hij toch wel ff in een deuk.


No comments:
Post a Comment