translate

Followers

Friday, September 5, 2014

kadootje



Waardeloze foto, sorry, maar het kadootje is de deur al uit, dus geen herkansing. lol

Gemaakt met de envelope punchboard. Een halve 'cracker'. Tutorials zat op Youtube die het uitleggen. Het etiketje met een stempeltje die ik van de week op de beurs voor 1 eurootje uit de bak heb gevist. Leuk!

EN een geld kaart voor een man. Super simpel en snel, maar vind m zelf erg leuk. De revers is ook met de envelope punchboard gedaan. Hij zit al op het met zwart ingepakte kadootje, beetje lastig te zien. Cursusje fotograferen is ook geen overbodige luxe, Mar! (of ik moet gewoon eens leren niet alles snel snel te willen doen, ayayay)


No comments:

Post a Comment