translate

Followers

Wednesday, February 26, 2014

Lo NW

Kennen jullie dat? Prachtig papier gekocht maar bang om het aan te breken??
Ik heb pas bij Doe@ding zulk mooi papier gekocht van Santoro Londen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik het zag was ik verkocht.
Het beetje magische, de poppetjes, de kleuren. Helemaal mooi vind ik het!


Megan was lekker buiten aan het spelen. Ik heb een sketch opgezocht en dan die eerste bladzijde uit het blok scheuren. Aaaargghhh! De pijn! hahahaha. Dan moet ik echt tegen mezelf zeggen, Mar het is alleen zonde als je het niet gebruikt!

Het is een LO geworden over mezelf zowaar. Over de twee ochtendjes in de week bij de wandelclub. Heerlijk ff lopen in de buitenlucht en dan gezellig een bakkie thee in de kantine. Super!





2 comments:

  1. Hi hi, JAAAAAAA, ik ken dat!!!!!
    Doet echt pijn he?!!!!
    Ik heb mezelf nu voorgenomen dat ik alles, maar dan ook ALLES eerst ga gebruiken voordat ik wat nieuws mag kopen, nou, dat valt niet mee hoor.
    Denk maar zo......als je het gebruikt dat heb je er ook plezier van, je kunt het nu mooi ophangen of neerzetten ergens. Geniet daar maar van.

    ReplyDelete
  2. als het in een blok blijft zitten ben jij de enige die het ziet, nu kan iedereen van genieten! mooi gedaan!

    ReplyDelete