Als je m open doet schuift de binnenkant omhoog, zodat de tekst en het geld/cadeaukaart eruit komt.
Op de foto vond ik m toch ineens wat kaal overkomen, dus nog ff een lintje erbij gedaan. Beter ;o))
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
heel erg leuk en idd dat lintje maakt het net wat meer af..knuf peet
ReplyDeletewat een leuk vlopje!
ReplyDeleteHartstikke leuk zeg en idd, met strikje is hij net iets mooier.
ReplyDelete