Nog geen 10 minuutjes werk en nog geen half velletje papier en dit leuks heb je in elkaar gezet met de Envelope Punchboard! (inclusief het schattige strikje)
Nou das toch te gek! Love it!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
jaaaaaaaaaaaaa leuk, ik heb deze week ook de punch gekregen maar zit nog in de verpakking Bloos...snel eruit halen want ik vind deze cracker wel erg geslaagd...knuf peet
ReplyDelete