translate

Followers

Wednesday, July 20, 2011

Zutter

Na lang twijfelen heb ik na de vakantie toch besloten om een distrez-it-all te kopen. Lijkt me gewoon zo'n leuk ding! Hij was in de aanbieding bij Harlekino en de levering was SNEL! Wow! Die webshop onthoud ik echt wel!


Er zat een hele mooie adapter bij, die ik goed kan gebruiken voor van alles en nog wat met een amerikaanse stekker en 110 volt. Bijv. voor de heattool die ik in de states gekocht had. Daar gebruikte ik tot nu toe een heel adaptergevaarte voor die ik van mijn vader heb geleend (lees: ingepikt), maar eer dat je dat hebt gepakt en neergezet en weer opgeruimd.... dan is deze toch een stuk kleiner!
Dit hele ding... versus
dit kleine dingetje
Meteen ook een fotootje van de spulletjes van de brocante in Frankrijk. Niet veel, alles was zo duur, ook al was het 'echte vintage', ik ga geen 6 euro voor een stukje kant betalen wat nog helemaal smoezelig is ook! Dit kant was iets van een euro ofzo.

1 comment:

  1. Oke al was het duur, maar het is wel heel mooi hoor. Ik wacht vol spanning af wat je er mee gaat maken. Trouwens wat een distrez-it-al kan je daar de randen van het papier mee 'schrapen'? Over Harlekino hoor ik ook positieve berichten.
    Groetjes Els

    ReplyDelete