Drukke tijden breken aan. De feestdagen, verjaardagen en dan.... INPAKKEN!!! Van lieverlee al heel wat volle dozen staan inmiddels, maar heb nu ook het meeste van mijn scrapspul ingepakt. Toch geen rust meer om echt ervoor te gaan zitten en straks zeker niet. Maar slikken is dat wel hoor... Pfffff... gewoon het idee dat je er niet meer bij kunt en vooral dat WEGGOOIEN! Argh.... das niet mijn sterkste punt. Alles wat je aan verpakkingsmateriaal gespaard hebt en dingen die je eigenlijk nooit meer gebruikt, maar zo zonde om weg te doen!! Whahaha, ja ik weet het, ik kan straks weer 30 jaar sparen in het andere huis, maar ik vind dat gewoon moeilijk. Een oude sleutelhanger met Matt en Meg erop, wat moet je ermee? Maar om die koppies dan in de prullenbak te zien liggen, dan draait mijn maag om. Gelukkig is mijn verstand nog wel zo wijs om daarover heen te stappen hoor, whahhaaha. Dus het gaat helemaal goed komen ;o))
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment