translate

Followers

Thursday, December 9, 2010

boom



De boom met alle frutsels erin.... Ik vind het erg mooi staan. We hebben 2 kleine boompjes genomen dit jaar. Het staat lekker opgeruimd zo. Schhelt in elk geval een heleboel ruimte ;o))




4 comments:

  1. O dat is wel heel leuk zo ..wat een leuk idee. Net wat je zegt scheelt een heleboel ruimte.
    Die sterren boven in je boom zijn mooi zeg.

    ReplyDelete
  2. De zelfgemaakte kersthangers staan prachtig in de kerstboompjes. Staat ook wel leuk zo,twee van die bomen.
    Leuke traktaties van mat, daar zullen de kids heel blij mee zijn geweest.
    Tja, wat heb je dan een hoop spullen he als je zo aan het inpakken ben. Succes met alles sorteren en wegdoen.

    ReplyDelete
  3. leukie leuk de kerst versiering staat echt leuk

    ReplyDelete
  4. Such a lovely little tree by the window. And your children both look so cute!

    ReplyDelete