
De boom met alle frutsels erin.... Ik vind het erg mooi staan. We hebben 2 kleine boompjes genomen dit jaar. Het staat lekker opgeruimd zo. Schhelt in elk geval een heleboel ruimte ;o))
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
O dat is wel heel leuk zo ..wat een leuk idee. Net wat je zegt scheelt een heleboel ruimte.
ReplyDeleteDie sterren boven in je boom zijn mooi zeg.
De zelfgemaakte kersthangers staan prachtig in de kerstboompjes. Staat ook wel leuk zo,twee van die bomen.
ReplyDeleteLeuke traktaties van mat, daar zullen de kids heel blij mee zijn geweest.
Tja, wat heb je dan een hoop spullen he als je zo aan het inpakken ben. Succes met alles sorteren en wegdoen.
leukie leuk de kerst versiering staat echt leuk
ReplyDeleteSuch a lovely little tree by the window. And your children both look so cute!
ReplyDelete