translate

Followers

Tuesday, April 13, 2010

Flip-Flop album Gran Canaria

Heb m af!!! Ik vind m toch leuk, het flip-flop album. Van een acrylic teenslipper heb ik de voor- en achterkant gemaakt en die ook als mal gebruikt voor de bladzijden. Wat lint erdoor, zomerse foto's erbij, et voila.
Ik heb m bij de wedstrijd april/mei van Dolls in de galerij gezet. De opdracht was een mini album en ik dacht: he! Dit is een mini album!!

Finished! And I think it is so much fun! The back and front are made from an acrylic flipflop and used those as a template for the pages. Some ribbon and summery photo's added to that, et voila.
I've put it in the galery at Dolls for the april/may contest. The challenge was a mini album and I thought: Hey! This is a mini album!

2 comments:

  1. heel erg leuk de flip flop hoe verzin je het gr ger

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke vorm. Het album ziet er heel leuk uit.

    ReplyDelete