translate

Followers

Friday, February 12, 2010

Bijna weekend!

Jeetje wat een week. Zwaar brak en ziekig. Keelontsteking, mijn oren zitten zo dicht dat ik echt zooooo doof ben, dat de kids in een deuk liggen als ik weer totaal gemeend een antwoord geef dat nergens op slaat, maar mijn klieren zijn in elk geval alweer een beetje geslonken zodat mijn hoofd bewegen geen zeer meer doet. Das toch weer een licht puntje :o)))

Ben wel wat aan de freubel geweest, maar allemaal nog niets dat ik erop kan zetten, omdat het nog niet weggegeven is. Dat komt dus nog wel.
Vanavond hebben de kinderen een disco op school. Ik ga ook helpen, dus ik denk dat ik dan morgen helemaal niets meer hoor. Dan sta ik met ma op een Valentijnsmarktje om wat oude rommel van de kinderen te verkopen, maar als ik zo naar buiten kijk wordt dat afzien en waarschijnlijk niet veel kwijtraken, want het is buiten op het plein in Zuidland.... Ach ja, we zien wel. Anders pakken we het lekker allemaal weer in en gaan we weer naar huis, toch?!!

Oh man, what a week. Broken and sick. Laringitis or something like that, my ears are so closed up I can't hear a thing. Kids are cracking up over the answers I give them and don't make any sense, because I heard it wrong. But my glands have shrunk a bit so my head doesn't hurt as much when I move it. That's at least something :o)))

I did do some crafting, but nothing I can show yet.
Tonight the kids are having a disco in school. I'm helping out so I will probably hear nothing anymore tomorow. Than me and my mom will be going to a Valentines market to sell some old kids stuff, but when I look outside we will probably freeze and not sell a thing, it's outside at a townsquare in Zuidland... oh well, we'll see. Otherwise we will just pack up our stuff and go home, right?!!

No comments:

Post a Comment