
I finaly made the new challenges posted on Creabest. The first challenge was a LO with at least 3 photo's. The other challenge was a sketch which had also 3 photo's, so it was hard this time.
I've made them both into a spread.
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
No comments:
Post a Comment