So then I thought: I can do this!! hahaha.
The next challenge was to make a Summer LO. Also at creabest. This is what I made:
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
No comments:
Post a Comment