We zijn heerlijk op vakantie geweest naar Tsjechie. Het weer was heerlijk, het huis was heel mooi en fijn en prachtig gelegen, met mijn broer en de kinderen was het enorm gezellig. Kortom, we kunnen er weer tegenaan.
Dat mag ook wel want we hebben net het vreselijke nieuws gekregen dat mijn moeder voor de derde maal kanker heeft. Het verloop is nog onduidelijk, maar we gaan er weer strijdlustig tegenaan. Wat kun je anders?
Er zijn een paar haantjes bij, want er is een schor gekukel af en toe. Maar ik ben niet zeker welke of hoeveel. Nog even verder groeien maar....
In de vakantie heb ik nog wel een paar kaartjes gemaakt. Ik had een paar spulletjes bij me.
De laatste vind ik vooral erg leuk geworden.










Wat een prachtige vakantieplek!
ReplyDeleteMooie kaarten en grappige kipjes.
Veel sterkte!