translate

Followers

Saturday, July 14, 2018

Zomerdrukte




Poos geen post geschreven. Het is druk geweest met alle eindejaars rompslomp van de kids, werken, kipjes etc.

De kuikens doen het fantastisch. Ze zijn zó lief en leuk! Van de week mochten ze voor het eerst los lopen. Tot nu toe hadden ze in een apart rennetje gezeten. De andere kippen waren allemaal broeds en zo hadden ze het rijk alleen om op verkenning uit te gaan met moeders. Ik merkte dat mama kip al iets minder zich ging bemoeien met de kleintjes, dus het leek me een goed moment dat ze ze nog wel van alles kon leren. 
Het is zo schattig als je met de fiets aan komt ofzo dat ze allemaal op je af stuiven. Hihihi.


Zo waren ze, maar inmiddels worden het al echt kipjes. We hebben er 3 krulveertjes bij, die zijn echt net ontploft!






We zijn heel trots op Matthew. Hij is zowaar geslaagd! Pff wat een zenuwslopende dag! Zijn eigen reactie daarop was: maar hoe dan?! Ja dat vragen wij ons ook af, maar dat geeft niet, die vlag ging zowiezo uit!


Megan had een prachtig rapport. Volgend jaar dus naar 3 Gymnasium! Toppertje is het! Ook geeft ze onze andere kipjes ook nog genoeg aandacht hoor :o)


En het knutselen... ja dat staat op een laag pitje. Ik heb wel wat kaartjes gemaakt, maar mijn opslag op mijn telefoon was op (natuurlijk precies toen Matthew zijn diploma uitreiking was, grrrr)
Dus al mijn foto's en filmpjes zijn naar de pc verhuisd. Sorry! Zal van de week misschien even spieken of ik nog iets kan vinden, maar ik beloof niets met dit mooie weer, hihi. 

Deze maakte ik vanochtend nog even voor mijn broer


Zo'n leuke stempelset!!! Hihihi. 

3 comments:

  1. Ik had je al gemist, maar je hebt groot gelijk , bloggen is meer iets voor de koude winter maanden of voor slecht weer.
    Je maakt veel mee zeg, wauw, wat een drukte.
    Die kipjes zijn in verraad net ontploft, héél grappig.
    En gefeliciteerd met je zoon, knap gedaan.
    En nu? Wat gaat hij nu doen?
    Je dochter, de kippenfluisterraar, hihi, is inderdaad ook een toppertje
    Nu maar een flink genieten van een welverdiende vakantie.

    ReplyDelete
  2. Ik had je niet gemist bloos bloosbloosloos.
    Maar ik had een zeer plausibel excuus.

    Lijkt me zo leuk he, eigen kippetjes.

    ReplyDelete
  3. Ps gefeliciteerd met beide kinders

    ReplyDelete