Een poos terug had ik nog wat kaarten gemaakt, want ik had ook de laatste twee pakjes stempels bij de Action gevonden.
Erg leuke stempelsets vind ik het!
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Ze zijn super!!
ReplyDeleteWat een mooie achtergrondjes.
De kleuren zijn zo Mooi bij elkaar en lopen zo mooi over.
Die stempels zijn echt geweldig, je kan er zulke leuke kaarten mee maken!
Ik moest onmiddellijk van Daphne (is onze dochter) op jouw blog gaan kijken want ik ben dan thuis en dan niet. Maar wat een prachtige kaarten zijn dit, zo inspirerend, ik ga meteen mijn aquarelpapier en verf ook inpakken om mee te nemen naar de camping.
ReplyDeleteFijne dag en groetjes Marja