translate

Followers

Monday, April 16, 2018

Kaarten



Een poos terug had ik nog wat kaarten gemaakt, want ik had ook de laatste twee pakjes stempels bij de Action gevonden.





Erg leuke stempelsets vind ik het!

2 comments:

  1. Ze zijn super!!
    Wat een mooie achtergrondjes.
    De kleuren zijn zo Mooi bij elkaar en lopen zo mooi over.
    Die stempels zijn echt geweldig, je kan er zulke leuke kaarten mee maken!

    ReplyDelete
  2. Ik moest onmiddellijk van Daphne (is onze dochter) op jouw blog gaan kijken want ik ben dan thuis en dan niet. Maar wat een prachtige kaarten zijn dit, zo inspirerend, ik ga meteen mijn aquarelpapier en verf ook inpakken om mee te nemen naar de camping.
    Fijne dag en groetjes Marja

    ReplyDelete