translate

Followers

Tuesday, February 6, 2018

Weinig creatief




Er komt niet veel uit mijn handen afgelopen tijd. Te druk met werk en andere dingen.

Wel heb ik af en toe aan wat pakketjes van de Action gewerkt. Leuk om te doen, zonder al teveel denkwerk ;o)

Ik had bijv van die schattige kleine borduurringetjes om aan een ketting te hangen. 


Heel leuk om te doen!



Aan de achterkant heb ik het stof weggeknipt, maar om aales niet te laten rafelen, smeerde ik alles dik in met lijm en liet het drogen. Dat maakt het ook heel stevig.

En ik had zo'n leuk pakketje genomen om deze schaapjes te maken. Het is gewoon wol doorhalen, meer niet.
Ik vind het weer een ontzettend leuk, compleet pakketje voor weinig geld. De dessins worden steeds schattiger lijkt wel.


Ik kocht gister bijv nog een blokje met 3d- uitdruk plaatjes om bijv kaarten te maken. Daar zaten toch weer zulke schattige plaatjes bij!


Deze luiaard! Geweldig toch?


Of deze diertjes mèt hoofdtooi! Hihi


Ik hou ervan ;o)



4 comments:

  1. Gek hè, ik koop dan nou nooit, maar als ik het dan hier bij jou zie, MOET ik gewoon naar Action.
    Het zijn van die leuke kleine pakketjes, niet teveel nadenken, maar lekker fröbelen, ik hou ervan.
    Die schaapjes.....aaaaaah😍

    ReplyDelete
  2. De ene Action is helaas de andere niet, maar even binnenlopen kan geen kwaad :-)
    Jij hebt in ieder geval weer wat te doen (gehad) *Ü*.

    ReplyDelete
  3. Wat leuk, die hangertjes!
    Heb ze helaas niet gezien toen ik twee weken geleden bij de action was.
    Wel een paar snijmalletjes om postzegels mee te maken meegenomen en bronzen sleuteltjes

    ReplyDelete
  4. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om leuk bezig te zijn...
    Leuk knipblok is dat zeg!

    ReplyDelete