translate

Followers

Thursday, January 5, 2017

Eerste FB Sol


Op FB zit ik bij een scrapgroep waar ze voor het eerst een 'SOL' hielden. Een 'Scrap OnLine'
Soms is dat dmv een video, maar deze was gewoon met geschreven hints. 

Van de week kregen we eerst een lijstje met alles wat je nodig had, dan had je tijd genoeg om alles bij elkaar te zoeken en klaar te leggen.
Om 20:00 begonnen we en kregen we steeds hints en opdrachten. 

We maakten een ezel-kaart. Hartstikke leuk! Had ik nog nooit gemaakt volgens mij.


Ik maakte m in kerst stijl met papier van Pion. 

Erg leuk om te doen. Zeker een aanrader! Hartstikke gezellig om met zijn allen bezig te zijn en om dan achteraf alle verschillende creaties te zien! Echt gaaf!


2 comments:

  1. Naaaaaaa, ik dacht, wat is nou weer een SOL???
    Gelukkig had je het erbij geschreven.
    Wat een leuk idee zeg.

    En je kaart.....wow, echt heel erg mooi.

    ReplyDelete