translate

Followers

Thursday, December 15, 2016

Kadoverpakking



Van een Pringlesdoos hebben Megan en ik deze schattige sneeuwpop gemaakt.
Zo leuk, van niets iets maken, recyclen, pimpen, hergebruiken. Top!

Een mutsje van vilt, ondergrond van wit papier en sjaaltje van restje stof, 3 knoopjes en wat hete lijm. Was zo gepiept, met erg leuk resultaat! Cadeautje erin, huppa!


Ook nog een cadeaukaart houder gemaakt. Ook heel simpel eigenlijk.



Je neemt een stuk papier van 4 1/2"x8". Ril op 3",4" en 5" inch. En vouw zodat er binnenin een stukje omhoog staat. Daar knip je een randje vanaf ter breedte van je cadeaukaart (de randjes laat je dus wel vast zitten zodat het een pocket wordt voor de kaart) en aan de achterkant plak je m dicht. Klinkt ingewikkeld, maar kijk maar wat ik bedoel:




Paar stempeltjes en ponsjes op een 'riempje' van zwart papier en klaar is Kees! Uh... zijn Meg en Mar. Lol




2 comments:

  1. Waar zouden we zijn zonder Pringles bussen......
    Echt heel erg leuk, wat een lief snoetje heeft de sneeuwpop!!
    En je kaart.....ik snapte er inderdaad weinig van, maar gelukkig heb je er duidelijke foto's bij geplaatst, hihi.
    Ik vind het wel een heel leuk idee, ga ik onthouden!!

    ReplyDelete
  2. Das nou weer heel leuk verzonnen. Het ziet er mooi uit.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete