Bloemetjes, bloemetjes en nog meer bloemetjes..... Voor mijn gevoel ben ik al eeeeeeuwen alleen maar bloemetjes aan het haken. Aiaiai.... SAAAAAAAAI!
Maar wil het nu toch afmaken natuurlijk, dus ga nog maar ff door. (Inmiddels is de stapel al drie keer groter dan op de foto)
Gisteravond Moest ik gewoon ff iets anders doen hoor. Hahaha.
Poosje terug zag ik bij Post van Daphne zo'n gezellige koekjespot voorbij komen, dus die lekker zitten maken :o)
Zo lekker vrolijk, die gekke Koekiemonster!



Wat gaaf zeg, zo'n koekiemonster-deksel! Super! Je bloemetjes vind ik ook prachtig, hoeveel moet je er nog maken? Hey fijn weekend enne, haakse ;)
ReplyDeleteWat ga je er precies mee doen, met die bloemen??
ReplyDeleteIk ben zo beniuwd hoe groot je stapel nu is.
En je koekie monster, hi hi, leuk is die hoor.