Vorige week zijn Ellen en ik gezellig een dag wezen workshoppen bij Bron & Co. (Klik hier)
Zoooo leuk!
Als je een leuk adres wilt voor een workshop is dit echt een aanrader. Altijd mooie projecten, gezellig, lekkere ruimte om te werken en altijd heerlijke versnaperingen. Echt een dagje uit!
Twee hele mooie albums gemaakt.
Een groot album met papier van Prima Marketing Garden Fable.
Echt waanzinnig mooi... Sjucht...
En een klein recepten albumpje ( met heul veul werk! Hihi) of voor foto's van een high tea ofzo. Ook zulk leuk papier van een Pools merk. Weet zo gauw niet meer hoe het heette.







No comments:
Post a Comment