translate

Followers

Thursday, September 3, 2015

Handlettering




Oeh! Zo leuk!
Heb mijn eerste stapjes gezet met "handlettering".
Een soort van creatief schrijven. Helemaal hot nu natuurlijk, maar laat ik nu echt een vre-se-lijk handschrift hebben.
Natekenen kan ik wel een beetje en vind ik ook echt leuk, dus een beetje speuren op internet en wat verschillende fonts uitgeprint. Wat blogs gelezen met tips en wat filmpjes bekeken. En toen maar gewoon begonnen.

Deze heb ik nagemaakt van Pinterest. Niets van mij bij. Puur om te oefenen. Super leuk om te doen!
Geschreven op een enveloppe, dan kan er iets lekkers of leuks in om aan iemand te geven. Een paar gaatjes erin en wat lint/draad erdoor.


Verder met een andere:
Altijd leuk om geld of een bon in te doen.


En dan een groter formaat gepakt:
Een doily, lint en wat stempeltjes erbij.


Aiaiai, ik geloof dat ik een nieuwe verslaving heb ;0p



1 comment:

  1. ONT-ZET-TEND leuk zeg.
    (nu zie ik ook je "fout" op de Birthday envelop.

    Ik heb ook geen mooi handschrift, dus je tip van filmpjes, blogs en internet bekijken kan wel eens heel handig zijn voor mij.

    ReplyDelete