JA!!!! Dat wil ik wel!
Leuk, heerlijk eigenlijk zelfs, om weer te haken. Gek hè?! Hobbies komen en gaan, maar als je dan na een poosje weer begint is het weer netzo leuk ;o)
Ik moest in een uurtje beslissen wat te maken en watvoor materiaal had ik dan nog liggen, en was het simpel genoeg om te kletsen en haken tegelijk als ik zo lang al niet gehaakt had, blablabla. Whahaha, wat kan een mens zich druk maken over niets, hihi.
Op Pinterest had ik wat projectjes gepind waaronder deze schattige "wash cloths". Soort washandjes/gastendoekjes. Kennen wij hier niet zo, maar in de VS is dat het standaard washandje zeg maar. Van katoen schijnt het echt heel fijn te zijn om te gebruiken. Dus wat restjes katoen opgezocht en aan de haak!! (klik hier voor een link naar het patroon)
Bij de Action had je van die leuke proefzakjes shampoo voor op vakantie. Ook leuk om erbij te doen.
Nu bezig met een groter projectje, een omslagdoek voor oma. En als zij hem niet wilt dan hou ik m lekker zelf, hihi.

No comments:
Post a Comment