translate

Followers

Sunday, April 12, 2015

Behangen

Tussen het knutselen door heb ik een groter project getackeld, namelijk Megan's kamer.

Ze had in haar kamer een viezig, af en toe lekkend wasbakje aan haar enige lange muur. (Ze heeft een kamer die erg raar loopt met twee verdiepingen erin, doordat we met de dijkwoning ook halve verdiepingen hebben om stahoogte te behouden zeg maar.) Die wasbak wilde ik heel graag weg, dan kan haar bed daar staan, maar daar dacht het kind heel anders over๐Ÿ˜ณ De hele winter hebben we haar proberen te overtuigen en op een gegeven moment heb ik maar zelf de knoop doorgehakt.
Het bakje gaat weg. 
Ze wordt groter en dan is het gewoon niet te doen om onder het schuine raam te blijven liggen.

Dussss.... Real life ultimate scrapbooking!! Oftewel: behangen๐Ÿ˜‚

Eerst moest het wasbakje weg. Mijn broer de loodgieter heeft dat op haar verjaardag even gedaan. 
De tegels heb ik de volgende dag meteen weggehaald, daardoor onstond een groot gat. 
Al onze muren zijn met voorgezette gipswanden, dus die moest ik weer dichtmaken.
Ik kon wachten op mijn vader maar ben eens gaan lezen (na dit hele project kon ik de kinderen precies uitleggen waarom dat saaie begrijpend lezen op school zo enorm belangrijk is!) en heb het helemaal zelf dicht gemaakt!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘


Woensdag met mijn moeder samen behangen. Ook nog noooooit gedaan, maar ook goed alle verpakkingen gelezen en op sites van de bouwmarkten stonden goede tips en werkwijzes.
Mijn mams en ik kunnen goed samenwerken dus het ging als een speer! Ook de (zelfgemaakte) kastdeur hebben we mee behangen.




Echt heel erg leuk staat het, een hele transformatie.

En Megan?? Die is nu toch ook wel heel blij met haar nieuwe kamer!










2 comments:

  1. Zo zeg, PETJE AF!!!!!
    Jij kunt wat.
    Mooi geworden en wat een gezellige kamer, zo met die verhoging.
    Ik vind het behang heel mooi, lekker neutraal.
    Zal Megan een hoop plezier van hebben.
    Fijne zondag, groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  2. Tjee ben jij even flink bezig geweest. Wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt, dat verkopen moet als een speer gaan straks.
    En dan na het ziek zijn nog zo'n groot project aanpakken. Wat een geweldig behang hebben jullie uitgekozen. De kamer is prachtig geworden.
    Enne nog bedankt voor de tip met de transfermarkers, die ga ik zeker onthouden, hihi.

    ReplyDelete