Dit label maakte ik pas op de Creabeurs in Gorinchem. Zo op een kadootje is het toch weer leuk!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Toch weer leuk vind ik zacht uitgedrukt!
ReplyDeleteIk vind het heeeeeel erg mooi staan!!
mooi gemaakt Marlies!
ReplyDelete