translate

Followers

Thursday, September 12, 2013

Layout

Gisteren eindelijk sinds laaaaange tijd weer eens een Lo gemaakt. Hou je vast! Echt waar! Hahaha
En nog samen met Henrietta ook! Je kunt je voorstellen dat het een gezellige avond was, want ook voor haar was het voor het eerst sinds eeuwen dat ze weer zat te frobelen.
Van te voren hadden we al afgesproken dat we de challenge van Scrap Around the World zouden gebruiken als leidraad. Die is echt heel leuk want die gebruiken een moodboard en sketch, waardoor een goeie houvast hebt om te beginnen. Zeker na zo'n tijd niet met pagina's bezig te zijn geweest is dat erg fijn. Ik heb de sketch dan ook letterlijk aangehouden.

Dit is de sketch en het moodboard:

Dit is ie geworden:

9 comments:

  1. Oh this is lovely! Such a great take on the sketch with the swirly bits above and below the photo!! Thanks so. Much for playing at SATW!!!

    ReplyDelete
  2. beautiful LO!! I love it!! thanks for joining us at SATW!!!

    ReplyDelete
  3. Great page! Love the blooms and that sweet, sweet photo! Beautiful work! Thanks so much for your visit to my blog and your sweet comment! ;-)

    ReplyDelete
  4. Hij is weer gaaf Marlies, hier zou ik ook nog wel aan mee willen doen....kan je ook digitale insturen?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Oooh how lovely this is! I particularly like the flourishes, such a wonderful detail to your prtty page. Thank you so much for sharing your work with us at SATW!

    ReplyDelete
  7. Such a pretty page, cute photo and love the swirls. Thanks for playing along with us at SATW.

    ReplyDelete
  8. Gorgeous page!this fhoto is adorable.Thank you so much for sharing your work with us at SATW!

    ReplyDelete
  9. BEAUTIFUL PAGE!!!THANKS FOR JOINING US AT SATW!!!

    ReplyDelete