Een mini albumpje in elkaar gezet voor een kleindochter van iemand waarmee ik nordic walk. (ja mensen schrik niet, ik nordic walk... is niet alleen voor bejaarden, hahaha.)
Dit is weer zo'n zelfde album als ik al vaker gemaakt heb. Het is zo'n schattig modelletje, snel in elkaar gezet en je kunt er toch veel foto's in kwijt. Love it!
Papier van My Minds Eye, My Girl collectie. Zo super vrolijk en schattig!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

Hartstikke leuk.
ReplyDeleteEn wat een mooie kleurtjes heeft dit papier,e cht voor een prinsesje
Fijn weekend, groetjes, Daphne
wat een cutie! echt een heel leuk meidenalbumpje
ReplyDelete