Gisteravond heerlijk zitten frobelen en babbelen met henrie. Supergezellig, echt gemist. Volgende week nog 1 keertje en dan is het alweer summerbreak voor haar kids en gaat ze de hitte uit, naar familie, deze zomer. Jammer... We hebben dit jaar ultiem weinig tijd gehad om samen te scrappen, maar dat komt vast wel weer. Dat tijdsverschil he?! Daar doe je niets aan.... stomme oceaan ook, veel te ver....
We hebben een LO gelift van een challengeblog die ik in de gaten wil houden voor leuke challenges. Challenge me Happy (klik op de link om naar de site te gaan)
Dit is m geworden. Het was een gepuzzel, ik had nog niet echt naar spullen gezocht om m te maken en hij is niet zo vrolijk als het origineel, maar ik vind m wel heel leuk geworden. Megan op haar kinderfeestje in Blijdorp. (ik heb de gezichtjes van de andere meiden maar even bedekt ivm privacy)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment