translate

Followers

Friday, December 21, 2012

Lantaarn

Ik zag op een heleboel blogs van die leuke lantaarntjes voorbij komen, dus vanochtend heerlijk aan de freubel gegaan.
Op deze site vond ik een handige template, die ik een beetje veranderd heb. Ipv van het cirkeltje heb ik 4 ruitjes eruit gesneden.
Op deze site hadden ze een hele mooie lantaarn die ook erg op onze eigen lantaarn in de tuin lijkt. Voor deze stijl ben ik gegaan.

Dit is onze Lantaarn in de tuin:

Photobucket

En dit heb ik ervan gebrouwen. Vind m echt wel leuk geworden!
De nep nageltjes aan de zijkanten zijn met de hotfix erop bevestigd. Erin heb ik een stukje wcrol gelijmd met daarin wat strookjes papier zodat het nepwaxinelichtje erin hoger leef staan. Een poot eronder gemaakt van een stuk zwart karton in een rolletje gevouwen. De krullen zijn ook gewoon van papier. Afgewerkt met wat zwarte inkt aan de randjes en een piepklein beetje metallic acrylverf.

Photobucket

Photobucket

oja, en het dekseltje kan er gewoon af, zodat je het lampje makkelijk aan en uit kunt doen.

Photobucket


4 comments:

  1. hij is echt gaaf geworden, ik dacht dat hij van ijzer was!

    ReplyDelete
  2. WOW, ik ben er helemaal stil van zo prachtig. En die krullen erbij geweldig en dan allemaal van papier WOW.

    ReplyDelete
  3. Nu maar even hier een reactie haha
    Wij hebben ook die achternaam!
    Bedankt voor het patroontje, mijn voornemen voor het komend jaar is wat meer haken leuk!
    Fijne dage
    Groetjes Maia

    ReplyDelete