translate

Followers

Thursday, November 1, 2012

Kreadoe!!

Gisteren was het weer zover! Een gezellig dagje Kreadoe-en met m'n mams! Zoooooo leuk altijd.
Het verkeer zat niet mee, beide kanten op flink file gehad vanwege een binnenstad die helemaal gereorganiseerd werd ofzo, maar dat mocht de pret niet drukken.

Dit jaar ging ik niet zozeer voor de scrapspullen. Ik heb al zoveel en had ook geen specifiek verlanglijstje ofzo. Ook de Pretexworkshop wilden we dit jaar niet nog eens volgen. Maar vorige week heb ik met Meg eens een beetje met wat Fimoklei gespeeld en dat vonden we ontzettend leuk, dus daarvoor mijn oogjes open gehouden. Ik heb een workshopje gedaan om een 'cane' te maken. Erg leuk en veel geleerd al meteen! Dat is een soort rol van klei met in het midden een figuurtje gemaakt. Als je daar dan plakjes af snijd dan heb je hetzelfde figuurtje in elk plakje, dus kun je kraaltjes maken of het op een ander stukje klei plakken om een soort bedrukte steen te krijgen die je dan weer in een sieraad kan verwerken bijv.

 Toch wel wat leuke dingetjes gekocht. Zilveren Bow wire om met m'n bowdabra te gebruiken die ik laatst bij Doe@ding had gekocht. En wat organza lint, ook voor de Bowdabra.
In het begin was er een standje en voor je aanmelding van de nieuwsbrief mocht je 5 pakjes meuk pakken, dus in totaal 10 pakjes gratis embellishments! Nooit weg, toch?! Ik vond het mini handschoentje en wantje erg grappig!
Wat charms, wat vernis voor de Fimo. Ik heb ook nog wat fimoklei en malletjes gekocht, maar die heb ik weggestopt voor Meg voor de sint alvast.
Oh en erg blij was ik met het billenponsje!! Ik weet nu al dat ik die veel ga gebruiken!
Mijn moeder had nog een pakketje gekocht om met betonklei een beeld te kunnen maken. Dat zag er errug gaaf uit. Lijkt een beetje op Pretex, maar dan met klei. Heel robuust qua uiterlijk, heel grappig, dus die gaan we een keertje uit proberen!
En als laatste een workshopje fimo-en. Nou ja, het was een ander merk, maar kwam op het zelfde neer. Nou ja, erg veel geleerd heb ik er niet van, je kreeg een blaadje met instructies en een plaatje en dat was het. Maar erg leuk om te doen en voor een eerste keer vind ik het resultaat niet gek. Een elfje voor Megan. 

Met een hoop inspiratie en moeie voetjes kijk ik weer terug op een geslaagde dag!

;o)

3 comments:

  1. Leuk!!
    Wij besloten dit jaar NIET te gaan......met pijn in ons hart.
    Ook wij hebben aal zoveel en willen de tijd die we anders op de beurs zouden doorbrengen nu saamen gaan knutselen......morgen komt mijn moeder hier, GEZELLIG!!

    ReplyDelete
  2. had het al gezien het elfje maar toch leuk om een reactie te geven leuk gr ger

    ReplyDelete
  3. Ondanks de slechte begeleiding bij de workshop is je elfje wel heel geweldig gemaakt, ziet er super uit.

    ReplyDelete