translate

Followers

Tuesday, October 2, 2012

swap deel 2!!

Hij was al binnen, mijn swap van Marije.

En leuk dat ie is!


PEERTJES!! hahaha. Hoe wist ze het zo. Die gaan dus op de ijskast in de keuken, kan ik zo langs deze naar de perenboom in de tuin staren. Ik denk dat ik een foto eraan hang van de perenpluk van vorig jaar ;o)



Ik werd er helemaal vrolijk van en het was zo leuk ingepakt. Echt aandacht aan besteed. Zelf mijn monogrammen staan erop. En leuke spulletjes erbij gedaan. De houten beestjes zijn echt enig.
We hebben ook zo gezellig heen en weer gemaild, hahaha.

Ik ben er heel blij mee Marije, je was een top swapmaatje! Dank je wel!!

3 comments:

  1. Leuk zeg!!
    Die van mij is vanmiddag gekomen, ik plaats hem gauw op mijn blog, hij is zooooo leuk!
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    ReplyDelete