En leuk dat ie is!
Ik werd er helemaal vrolijk van en het was zo leuk ingepakt. Echt aandacht aan besteed. Zelf mijn monogrammen staan erop. En leuke spulletjes erbij gedaan. De houten beestjes zijn echt enig.
We hebben ook zo gezellig heen en weer gemaild, hahaha.
Ik ben er heel blij mee Marije, je was een top swapmaatje! Dank je wel!!

Wat een toeval. Leuk!
ReplyDeleteLeuk zeg!!
ReplyDeleteDie van mij is vanmiddag gekomen, ik plaats hem gauw op mijn blog, hij is zooooo leuk!
Fijn weekend, groetjes, Daphne
Wat leuk zeg!!
ReplyDelete