Voor bij Megan's kastje zag ik een geweldig leuke tutorial op YouTube (klik op de link om het filmpje te bekijken). Zij gebruikte borduurhoepels (??) om een hanger te maken. Nu had ik er geen 3, maar alleen 1 zo'n borduur geval, dus heb ik 'm uit elkaar gehaald en er een kleinere ring van karton bijgeknipt. Geverfd en op elkaar geplakt met een lijmpistool. Om de diepte erin te houden heb ik aan de achterkant een paar pompoms geplakt uit Meg d'r knutselpakketje. Dat werkte perfect, hahaha. Met de resten van het Prima papier, bloemen en andere zut opgeleukt en een kanten lint eraan.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


Leuke hanger geworden.
ReplyDeletePast mooi bij het kastje
Ooooooh, wat mooi, net zoals je kastje trouwens, die is ook gaaf geworden zeg.
ReplyDeleteSoms zie je ineens de schoonheid van iets he?!! Die kringlopen zien dat niet, maar wij freubelaars wel.
Die saaie muur is verdwenen denk ik?!!
Staat vast heel gezellig.
Groetjes, Daphne
Mooi hoor... en dat van die pompoms is een goeie tip... daar heb ik er ook nogal wat van, maar die gebruik ik nooit ;-)
ReplyDeletegroetjes Anja
Mooi, lekker romantisch. Al een tijdje niet meer op je blog geweest maar er staan weer leuke dingen, Zo als het kastje en het haken om ijzerdraad al kan ik dan niet haken maar het idee is erg leuk!
ReplyDeleteWat een prachtige mooie romantische hanger.
ReplyDelete