De aankomst van de Sint in Dordrecht was heel leuk. We zijn er met de waterbus naartoe gegaan. Blijkt dus hier zowat voor de deur te stoppen! Supersnel, gewoon met OV chipkaart, stopt de andere kant op precies in de Bieschbos. Handig om te weten!
We waren er om half 11, Sint zou om half 1 aankomen, maar het was al druk! We konden nog een plekje bemachtigen aan de haven. Niet langs de wandelroute, maar dat geeft niet. De straatjes zijn ook zo smal in Dord, ik hou niet zo van dat sardientjes gevoel....
Er was een groot scherm aan de overkant waarop we het journaal konden volgen en zagen of ze er al aankwamen. Een van de pietenboten stopte precies voor onze neus, dus dat was hartstikke leuk!
Ok ik ga eens kijken hoeveel MB het kost als ik een link invoeg met foto's...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

Super leuk joh je foto's, ja het centrum van Dordt is niet echt groot maar toch wel een leuke stad, vooral die oude panden.
ReplyDeleteGroetjes Lia
Ja he was super vond ik ook, ben ook vandaag even aan het proberen geweest. de 2e vind ik persoonlijk al veel leuker dan de eerste, valt toch weer tegen om het nu zelf te verzinnen wat en hoe te doen. *lol*
ReplyDeleteDag hoor groetjes en hopelijk tot gauw weer.
Gr Lia
Super zeg die kerstbal maken gelijk op geslagen ga het zeker proberen met de stans die ik heb.
ReplyDeleteJe zie heet wel komen als het gelukt is.
Gr Lia