Ik begon met het inpakken van een boek voor mijn oma, voor haar verjaardag. Ze is gisteren geholpen aan staar en wilde graag weer eens een boek voor als ze straks weer beter kan zien. En toen dacht ik, laat ik er nog een boekenlegger bij maken. Maakt het toch net weer wat leuker om te geven.
En daarna ben ik aan de slag gegaan met de challenge van Creabest. #60 alweer. Het was naar aanleiding van deze sketch
Ik kwam wat in de knoei met de grootte van de foto's, dus heb m wat aangepast. Papier is van My Minds Eye. Dreamy2. Ik wordt er helemaal vrolijk van.
Foto's van vorig jaar vaderdag, toen zijn we met zijn allen lekker gaan japanneren.
Van ma heb ik haar mini naaimachientje gekregen en wat ben ik er blij mee! Volgens mij ga ik die heel veel gebruiken. Das een handig klein gevalletje zeg! Nix moeilijke steken kiezen en of je steken los of vast moeten of wat dan ook. Hop op tafel en gaan met die banaan! Super! Hij ging wel als een speer, er zit ook geen hard of zacht knopje op geloof ik, dus het is allemaal wat wobbelig, maar dat vind ik juist wel leuk staan. Ben dan natuurlijk ook weer veel te ongeduldig om rustig even met een kladstukje wat uit te proberen. Whahahahaaha!!!
(let niet op de troep, ik ben geen "schone scrappert" zullen we maar zeggen en deze kamer is ook nog niet af, haha)


Wat een leuk idee om een zelfgemaakte boekenlegger bij het kado te doen. Ziet er heel leuk uit en is nog handig ook.
ReplyDeleteDe layout is ook heel leuk. Heb ook zo'n naaimachinetje hier staan, maar ik kan er niet mee overweg. Ik vloek er alleen maar bij.Het is jouw goed gelukt.